۱۰ نکته باریک در اصلاح صورت آقایان

ویدیوی جدید سایت Grade1.ir
جهت کسب اطمینان بیشتر از خرید در این سایت ، پیشنهاد می کنیم ابتدا این ویدیو را مشاهده بفرمایید
۱۰ نکته باریک در اصلاح صورت آقایان

به دلیل بروز نبودن قیمت ها ، لطفا قبل از سفارش تماس بگیرید

۱۰ نکته باریک در اصلاح صورت آقایان
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google

۱۰ نکته باریک در اصلاح صورت آقایان

 

۱۰ نکته باریک در اصلاح صورت آقایان

                                     

بهترین موقع برای اصلاح صورت


از اصلاح صورت به عنوان اولین کاری که از خواب بیدار میشوید اجتناب کنید. به پوست خود این فرصت را بدهید تا از خواب بیدار شود. در این مدت پف صورت شما که به علت جمع شدن آب زیر پوست به وجود آمده است، پایین می آید و شما میتوانید اصلاح بهتری داشته باشید.


اکسفولیت کردن صورت


پوست های مرده صورت خود را با موادی مانند دیلی فشیال اسکراب بردارید. این مواد ،پوست را نرم و کاملا تمیز میکنند و منافذ پوست را باز و گرد و خاک و کثافت صورت را تمیز میکنند. این به شما کمک میکند تا اصلاح بهتری انجام دهید. و همچنین کثافت های خوابیده روی صورت را به داخل منافذ پوست نمیریزد به همین دلیل جوش های احتمالی بعد از تیغ زدن صورت را کاهش میدهد.   هفته ای یکبار  اسکراب کردن صورت پیشنهاد میشود .


صورتتان را خیس کنید.


ته ریش خود را با آب ولرم تر کنید که کمک میکند ساقه مو بلند شود و مو را بدون بریدن پوست صورت اصلاح کنید.


استفاده از خمیر ریش


خمیر ریش ر ا روی ته ریش خود با حرکت ماساژ وار بمالید. چنانچه خمیر ریش دارای ویتامین E و آلوئه ورا  باشد، برای پوست شما بهتر است. برای اینکه سوزش بوجود آمده  از جای تیغ را تسکین میدهد همچنین به پوست شما آرامش میدهد و آن را بهبود میبخشد. برای تراشیدن صورت خود فقط کمی خمیر ریش  نیاز دارید.


تیغ


برای تراشیدن صورت خود از تیغ های تیز استفاده کنید. تیغ های کند در هنگام تراشیدن پوست شما را هم در موازای مو میکشد و میتواند به آن صدمه بزند.


شستن


تیغ خود را در هنگام تراشیدن صورت خود بشورید و آن را از مو پاک کنید. توجه داشته باشید که از حرکت ها ی کوتاه و آهسته استفاده کنید. در این کار اصلا عجله نکنید.


رو به بالا یا پایین بتراشید؟


سعی کنید مو ها را در جهت رویش بتراشید. تراشیدن مو در غیر جهت رویش میتواند ناراحت کننده و باعث قرمزی پوست شود. اینکار روی پوست خط تیغ را بجا میگذارد و همچنین باعث رویش موی های زیر پوستی می شود.


مرطوب کردن پوست


بعد از تراشیدن ریش خود از کرمهای غیر چرب استفاده کنید که اینکار پوست شما را محافظت میکند و تسکین میدهد. میتوانید از افتر شیو هم استفاده کنید ولی دقت کنید بیشتر افتر شیو ها دارای الکل هستند که باعث سوزش میشود و برای خیلی از پوست ها خوب نیست و باعث تحریک پوست های حساس میشود.


اجتناب کردن از بعضی کارها بعد از تراشیدن ریش


از استفاده کردن مواد نعنایی و الکل دار که باعث سوزش و تحریک پوست میشوند اجتناب کنید. از دست مالیدن و تحریک کردن پوست خود به هر نحوی اجتناب کنید.


خمیر ریش کف دار


از مواد و خمیر ریش هایی که کف میکنند اجتناب کنید. این خمیر ریش ها دارای سودیوم  و سولفور و برگ بو هستند که کف میکنند و این مواد باعث تحریک پوست میشوند.



 

 

از ریش تراش های فروشگاه اینترنتی grade1.ir دیدن کنید ، خرید کنید، لذت ببرید .

منبع : زیبا شو دات کام





مشاهده محصولات زیر نیز به شما پیشنهاد میگردد





اين سايت داراي مجوز رسمي از جمهوري اسلامي
ايران بوده و به استناد نماد فوق ، خريد از اين
سايت کاملا مطمئن و تاييد شده مي باشد



کلیه حقوق این سایت متعلق به درجه 1 میباشد و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز میباشد