ریزش موها را متوقف کنید

ویدیوی جدید سایت Grade1.ir
جهت کسب اطمینان بیشتر از خرید در این سایت ، پیشنهاد می کنیم ابتدا این ویدیو را مشاهده بفرمایید
ریزش موها را متوقف کنید

به دلیل بروز نبودن قیمت ها ، لطفا قبل از سفارش تماس بگیرید

ریزش موها را متوقف کنید
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google

ریزش موها را متوقف کنید

 

ریزش موها را متوقف کنید

ریزش موها یکی از مشکلاتی است که همواره فکر ما را مشغول می کند و باعث نگرانی می‌شود! اما راه‌حل‌های طبیعی و بی‌خطری برای مقابله با این مشکل وجود دارد که به راحتی ریزش مو را متوقف می‌کنند و باعث تقویت آنها می‌شوند. به این منظور توصیه می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید.


روغن گیاهی سدر


اگر به راه‌ حلی نیاز دارید که خیلی سریع ریزش موهایتان را متوقف کند، پوست سرتان را با روغن گیاهی سدر ماساژ دهید. به عقیده دانیل فستی، داروساز، روغن‌های گیاهی، گردش خون را تحریک و ساقه مو را تقویت می‌کنند. بر اساس پژوهشی که روی حدود ۸۶ فرد مبتلا به آلوپسی (ریزش موی منطقه‌ای) انجام شده است، استفاده از روغن‌های گیاهی، مثل روغن سدر، موجب تقویت موها می‌شود.


روش استفاده: ۵ قطره روغن گیاهی سدر را روی پوست سر خود بمالید و ماساژ دهید. این کار را شب‌ها یا یک ساعت پیش از حمام انجام دهید. توجه داشته باشید که بیش از سه هفته مداوم از این ماساژ استفاده نکنید و بین هر دوره درمانی یک هفته فاصله بیندازید.


منیزیم خرید ریش تراش


یک دوره طولانی استرس باعث ریزش مو می‌شود. در این صورت هیچ دارویی بهتر از استفاده از منیزیم نیست. می‌پرسید چرا؟ دکتر نیناروس، متخصص پوست در پاسخ، به این سوال می‌گوید: «این عنصر باعث حفظ تعادل عصبی می‌شود و ویتامین B را فعال می‌کند. ویتامین B، کراتین (پروتئین اصلی ساخت مو) را تحریک می‌کند.


روش استفاده: برای افزایش میزان منیزیم بدن، مصرف موادی از قبیل: کاکائو، سبزیجات خشک، غلات غنی‌شده، گردو، جوانه گندم و … مفید است. اگر از کپسول‌های منیزیم استفاده می‌کنید، نباید مصرف‌تان از ۳۵۰ میلی‌گرم در روز بیشتر باشد. توجه داشته باشید افرادی که از نارسایی کلیوی رنج می‌برند، باید از مصرف مکمل‌ها با پایه منیزیم خودداری کنند.


روی (Zinc) خرید سشوار


«روی» به رشد موها کمک می کند؛ به همین دلیل باید به میزان کافی در بدن وجود داشته باشد تا از ریزش موها جلوگیری کند. دکتر نینا روس، متخصص پوست، می‌گوید: «روی از ترشح آنزیمی که باعث ریزش موهای آندروژنیک می‌شود، جلوگیری می‌کند».


روش استفاده: موادی همچون صدف، جوانه گندم، جگر، گوشت، کنجد و … سرشار از روی هستند. اما اگر مکمل روی مصرف می‌کنید، روزانه یک عدد کپسول می‌تواند نیاز بدن را تامین کند. توجه داشته باشید میزان این مکمل غذایی روزانه بیشتر از ۴۰ میلی‌گرم نباشد.


آهن

خرید اتومو


دکتر روس، متخصص پوست می‌گوید: «کم‌خونی می‌تواند باعث ریزش مو شود». اگر شما نیز احساس خستگی می‌کنید، رنگ‌پریده‌اید، دچار تپش قلب می‌شوید و …
باید میزان آهن بدنتان را بالا ببرید.


روش استفاده: برای مقابله با کم‌ خونی، بهترین راه، مصرف مواد غذایی سرشار از آهن است. دل و جگر، سیراب شیردان، گوشت قرمز، مرغ، ماهی و … منابع اصلی آهن می‌باشند. مصرف مکمل آهن حتماً باید تحت نظر پزشک باشد، زیرا مصرف بیش از اندازه آن ممکن است موجب درد مفاصل، دیابت و مشکلات قلبی شود.


توجه داشته باشید که مصرف غذاهای حاوی ویتامین C جذب آهن را بیشتر می‌کند. از طرفی، مصرف بیشتر از ۲ لیتر چای در روز جذب آهن را کاهش می‌دهد.


برگ گزنه


برگ‌های گزنه منبع ویتامین B، مواد معدنی (منیزیم، سیلیس، ‌آهن) و  عنصرهای کمینه‌ای از قبیل روی، گوگرد و … هستند و به همین دلیل با ریزش موها مقابله می‌کنند.


روش استفاده: ۴ قاشق سوپخوری برگ گزنه را در یک لیتر آب جوش ریخته و بگذارید به مدت ۱۰ دقیقه دم بکشد؛ سپس از صافی رد کنید و روزانه ۲ بار پوست سرتان را با این دم‌ کرده ماساژ دهید و یا به مدت ۲۰ روز در ماه، روزانه ۲ عدد کپسول برگ گیاه گزنه میل کنید.


مریم گلی


اگر با فرا رسیدن دوره یائسگی دچار ریزش مو شده‌اید، نگران نباشد. این امر طبیعی است. کاهش ترشح هورمون‌های استروژن مربوط به این دوره، قدرت و مقاومت موها را کاهش می‌دهد. در این حالت دم‌کرده مریم گلی بسیار مفید است.


روش استفاده: یک قاشق چایخوری مریم گلی را با ۱۵ سی‌سی لیتر آب جوش به مدت ۱۵ دقیقه دم کرده و روزانه ۱ تا ۳ فنجان میل کنید. توجه داشته باشید که مریم گلی سرشار از فیتو استروژن است و برای خانم‌هایی که به سرطان سینه مبتلا هستند، توصیه نمی‌شود.


گیاه دم‌اسبی


گیاه دم‌اسبی کوهی سرشار از سیلیس و آهن است و می‌تواند باعث تقویت در رشد مطلوب موها شود؛ به همین دلیل در ساخت بیشتر داروهای ضد ریزش مو از این گیاه استفاده می‌گردد.


روش استفاده: ۴ قاشق سوپخوری ساقه خردشده گیاه دم‌اسبی را با ۱ لیتر آب جوش به مدت ۱۰ دقیقه دم کرده، سپس از صافی رد کنید و تا بهبود علائم بیماری روزانه ۳ فنجان از این دم‌کرده میل کنید.


آویشن خرید ماشین اصلاح


اگر از ریزش موهایتان به تنگ آمده‌اید، توصیه می‌کنیم آویش را امتحان کنید. دکتر پل گوئتز می‌گوید: «آویشن محرک مو است و می‌تواند باعث رشد موها شود».


روش استفاده: ۵۰۰ گرم آویشن را در ۲ لیتر آب سرد ریخته و بگذارید به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بجوشد تا آب آن نصف شود. سپس محلول را از صافی رد کنید و بعد از شامپو زدن موهایتان را با آن آب بکشید.


توجه داشته باشید که می‌توانید قبل از شست‌وشوی مو از این محلول برای ماساژ پوست سر استفاده کنید.



چند نکته کلی خرید اپیلیدی




اگر فکر می‌کنید که ریزش موهایتان غیرطبیعی است، راه‌حل های ارائه‌ شده در این مقاله را امتحان کنید؛ اما بهتر است به پزشک نیز مراجعه کنید تا علت اصلی ریزش موهایتان مشخص شود؛ زیرا ممکن است علامت یک بیماری جدی باشد. البته به‌طور معمول، ریزش مو طبیعی است. همه ما روزانه ۲۵ الی ۶۰ تار مو از دست می‌دهیم؛ به‌خصوص در فصل بهار و پاییز.


منبع :زیبا شو دات کام

 

 از محصولات فروشگاه اینترنتی grade1.ir دیدن کنید ، خرید کنید، لذت ببرید .





مشاهده محصولات زیر نیز به شما پیشنهاد میگردد





اين سايت داراي مجوز رسمي از جمهوري اسلامي
ايران بوده و به استناد نماد فوق ، خريد از اين
سايت کاملا مطمئن و تاييد شده مي باشد



کلیه حقوق این سایت متعلق به درجه 1 میباشد و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز میباشد