فر كردن مو با اتو | فرکردن موها با استفاده از فرکننده مو

ویدیوی جدید سایت Grade1.ir
جهت کسب اطمینان بیشتر از خرید در این سایت ، پیشنهاد می کنیم ابتدا این ویدیو را مشاهده بفرمایید
فر كردن مو با اتو | فرکردن موها با استفاده از فرکننده مو

به دلیل بروز نبودن قیمت ها ، لطفا قبل از سفارش تماس بگیرید

فر كردن مو با اتو | فرکردن موها با استفاده از فرکننده مو
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google

فر كردن مو با اتو

 

فرکردن موها با استفاده از فرکننده مو (اتو فر کننده)

فرکننده را گرم کنید 

 

بیشتر اتوهای فرکننده ، قبل از استفاده به زمانی برای داغ شدن احتیاج دارن . اگه بخواهید موهاتون رو قبل از رسیدن اتو به دمای مناسب فر کنید ، این فر حفظ نمیشود .

برخی از اتوها و فرکننده ها تنظیمات متفاوتی دارن که باید این تنظیمات مختلف رو چک کنید تا زمانی که به نتیجه دلخواه برسید .

 

راهنمایی 

 

360 درجه فارنهایت برای موها خوبه و 430 درجه فارنهایت برای موهای ضخیم تر

اطمینان پیدا کنید موها به طور کامل خشک باشد . قرار دادن اتو داغ روی موهای مرطوب به اون ها آسیب میرسونه . نه به این دلیل که فرکننده بسیار داغه بلکه به خاطر اینکه آب به بخار تبدیل میشه و باعث سوختن موها میشه . پس موها رو کامل خشک کنید . تا زمانی که فرکننده داره داغ میشه موهای بهم ریخته رو مرتب کنید . از انتهای موها شروع کنید و اونا رو به سمت پایین مرتب کنید و کار خود را تا زمانی که موها به راحتی شانه میشوند ادامه دهید این کار موجب کاهش آسیب به موها میشه .

 

از یک اسپری محافظت از گرما استفاده کنید 

 

اگه به طور منظم از حرارت برای حالت دادن به موها استفاده میکنید واقعا مهمه که از این اسپری ها استفاده کنید . این اسپری ها از مو در مقابل حرارت بالا محافظت میکنه و از خشک شدن اون ها جلوگیری میکنه . فقط کافیه اون رو روی موهاتون قبل از فر کردن به طور آزادنه اسپری کنید .

اسپری های محافظت از گرما رو میتونید در داروخانه ها و سالن های آرایش پیدا کنید .

 

فر كردن مو با اتو

 

موهای خود را به چند بخش تقسیم کنید 

 

حتی اگه موهاتون نازک باشه ، اگه موها رو به چند بخش تقسیم کنید نتایج بهتری میگیرید . به این ترتیب شما میتونید مطمئن باشید که هر بخش رو به یک شکل واحد فر میکنید . به یاد داشته باشید که هر چه بخش ها بزرگتر باشند ، فر شل تر میشود در صورتیکه با استفاده از بخش های کوچک تر ، حلقه ها کوچک تر و تنگ تر میشوند .

 

فر كردن مو با اتو

 

فر کردن رو شروع کنید 

 

حالا همه شرایط برای فر کردن آماده است . با بخش کوچکی از موها شروع کنید و اون ها رو دور اتوی فرکننده بپیچید . از بالا یا پایین موها ، با توجه به نوعی که فر میشود شروع کنید :

برخی از اتوهای فر کننده یک گیره در نزدیکی دسته خود دارند . اگه از این نوع فرکننده ها استفاده میکنید ، گیره رو باز کنید و انتهای موها رو در اون قرار بدید و سپس اون رو در موقعیت پایین تر از انتهای مخزن و در نزدیکی دسته ببندید . سپس شما میتونید قسمتی از از مو که دور اتو هست رو بپیچونید ، با استفاده از آهن پیچش از سمت بالا به سمت ریشه موها بچرخونید . وقتی به 2.5 سانتی موها رسیدید پیچوندن موها رو متوقف کنید . این کار برای جلوگیری از سوختن پوست سر شماست .

سایر اتوهای فرکننده گیره ندارند . برای استفاده از این نوع فرکننده ها ، شما باید با استفاده از دست و از قسمت بالای موها ، بخشی اون ها رو دور میله فرکننده بپیچید . شما باید انتهای این بخش از موها رو تا زمانی که فر میشوند با دست نگه دارید . برخی از این اتوهای فرکننده دارای دستکش ایمنی میباشند که میتونید برای ایمنی بیشتر هنگام فر کردن از اونا استفاده کنید .


اتو رو در محل مورد نظر نگه دارید 

 

شما باید میله فر کننده و موهای اطراف اون رو تا زمانی که موها گرم شده و فر بخورند ، برای چند ثانیه نگه دارید . این زمان حدود 10 ثانیه است که با توجه به نوع حلقه زنی اتو و درجه حرارتش کمی بالا و پایین میشود .

چند بار فر کننده رو تست کنید تا زمانی که یک فر کامل رو ایجاد میکنه دستتون بیاد . اما برای شروع در نظر داشته باشید زمان پایین تری رو برای جلوگیری از سوختن موها در نظر بگیرید .

پس از 10 ثانیه به موهاتون اجازه بدید فر بگیرند .


حالا برای ایجاد فر بعدی اقدام کنید 

 

حالا که خوشحال هستید از اینکه اولین بخش رو فر کردید ، سراغ سایر قسمت های مو برید و مراحل رو مانند قبل انجام بدید . مطمئن شوید که همه پیچش ها رو به یک سمت انجام میدید ، بنابراین حالت فر کل موها یکنواخت خواهد بود .

روش دیگر ، اگه شما میخواهید فر موهاتون یکنواخت نباشه میتونید مسیرهای فر کردن رو با هم مخلوط کنید تا مدل فر کردن کمی فرق کنه .


حالت فر کردن رو شل کنید (اختیاری)

 

 اگه میخواین موهاتون لخت تر و نرم تر به نظر بیاد ، برای چند بار انگشت ها رو داخل حلقه های فر شده ببرید . همچنین میتونید سرتون رو وارونه کنید و با استفاده از انگشت ها به نرم کردن و جدا کردن فرها بپردازید .

وقتی که موهاتون رو فر کردید ، اون ها رو برس نکشید . زیرا باعث شل شدن و از بین رفتن فرها میشود .


فرها رو با استفاده از اسپری مو تنظیم کنید (اختیاری)

 

 اگه شما تمایل دارید موهاتون صاف باشن ، و یا در مورد فر موهاتون نگرانید که در طول روز چین بخورند و یا حالتشون رو از دست بدند ، از اسپری مو بر روی فرها استفاده کنید . اگه میخواین فر موها به صورت تنگ باشه ، باید روی هر قسمت از فرها به صورت جداگانه اسپری کنید . ولی اگه میخواین یک مدل لخت تر داشته باشید وقتی کار فر کردن با فرکننده تموم شد روی کل موهاتون اسپری کنید .

 

نکته :

 

هرگز از اسپری مو در هنگامی که دارید با اتو فرکننده کار میکنید استفاده نکنید . زیرا ترکیب حرارت از فر کننده و الکل از اسپری باعث میشه موهاتون بسوزه .





مشاهده محصولات زیر نیز به شما پیشنهاد میگردد





اين سايت داراي مجوز رسمي از جمهوري اسلامي
ايران بوده و به استناد نماد فوق ، خريد از اين
سايت کاملا مطمئن و تاييد شده مي باشد



کلیه حقوق این سایت متعلق به درجه 1 میباشد و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز میباشد