تقویت و سلامت مو

ویدیوی جدید سایت Grade1.ir
جهت کسب اطمینان بیشتر از خرید در این سایت ، پیشنهاد می کنیم ابتدا این ویدیو را مشاهده بفرمایید
تقویت و سلامت مو

به دلیل بروز نبودن قیمت ها ، لطفا قبل از سفارش تماس بگیرید

تقویت و سلامت مو
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google

تقویت و سلامت مو



 

تقویت و سلامت مو

تقویت مو با سیلیکون


بهترین روش برای درمان ریزش مو استفاده از نرم کننده هایی است که حاوی سیلیکون هستند.


ماهی و آجیل بخورید


موادغذایی که برای بدن مفیدند میتوانند به سلامت مو کمک زیادی کنند. پروتئین و امگا ۳ موجود در ماهی سالمون و آجیل نقش زیادی در سلامت و شادابی موها دارند. سبزیهای برگسبز، لوبیا و کلم نیز برای موها مفیدند. استفاده از رژیم غذایی غیراصولی باعث کاهش مواد معدنی بدن از قبیل روی، بیوتین، پروتئین و ریزش مو میشود.


دوری از سشوار قوی


بیشتر افراد به دنبال سشوارهای قوی هستند تا به سرعت موهایشان را خشک کنند تا وقت گرانبهایشان گرفته نشود. اما تحقیقات نشان داده برای استفاده از سشوارهای ضعیف و قوی باید زمان یکسانی صرف کرد. از سشواری استفاده کنید که حرارت و صدای کمتری داشته باشد تا موهایتان صدمه نبیند.


شانه زدن عامل ریزش مو نیست


دانشمندان اعلام کرده اند شانه کردن مو علت ریزش مو نیست. متخصصان معتقدند روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ تار موی مردم به طور طبیعی میریزد. آنها توصیه میکنند موهای خیس را شانه نزنید و از شانه هایی استفاده کنید که سوزنهایشان به موها آسیب نزنند.


از مدلهای صدمه زننده دوری کنید


دم اسبی کردن موها با استفاده از کشهای محکم صدمه زیادی به موها میزند. کشیدن موها میتواند منجر به ریزش مو شود. اضافه کردن مصنوعات تزئینی در دراز مدت میتواند احتمال صدمه دیدن موها را افزایش دهد. متخصصان توصیه میکنند هرگز موهای خیس را دم اسبی نکنید.


از رنگهای ملایم استفاده کنید


وقتی سن بالا میرود موها خاکستری رنگ و ضعیف و رشدشان کند میشود. این به آن معناست که قیچی و رنگهای آرایشگر نباید به موها بخورد. دکتر زو دراولوس، متخصص پوست و موی مدرسه پزشکی دانشگاه آلاباما گفت: «برای جلوگیری از آسیب دیدن موها باید از رنگهایی استفاده کرد که حاوی مقادیر اندکی ماده شیمیایی باشند.»


از میان بردن چین و شکن موها در زمستان


رطوبت میتواند به موهای مجعد صدمه بزند. اما اینگونه موها در زمستان الکتریسیته ساکن تولید میکنند و آرامش و آسایش را از میان میبرند. برای حل این مشکل میتوان از شامپوهای حاوی PH متعادل استفاده کرد که میتوانند الکتریسیته ساکن را از میان ببرند.


دوری برس و شانه از موهای فرفری


موهای فرفری شکننده تر از انواع دیگر موها هستند. هرگز به موهای فرفری شانه و برس نزنید. از نرم کنندههای حاوی پلیمر که موها را صاف میکنند استفاده کنید. استفاده بیش از حد از اتو مو به موها آسیب میزند.


عدم تغییر رنگ موها


افرادی که رنگ موهایشان تیره است قصد دارند رنگ آنها را روشن کنند. اشخاص دیگری میخواهند عکس این کار را بکنند. این افراد باید بدانند رنگ کردن پی درپی مو، به آنها آسیب میرساند. متخصصان پوست توصیه میکنند فقط از رنگهای طبیعی استفاده کنید.


آگاهی از حقایق رنگ مو


استفاده از رنگهای گوناگون میتواند به موها صدمه بزند اما سلامتی انسان را به خطر نمی اندازد. متخصصان انجمن سرطان آمریکا معتقدند رنگهای شیمیایی مو نمیتوانند عامل ایجاد سرطان در بدن انسان باشند. برخی از محققان و پزشکان نگران تاثیر مخرب رنگهای نیمه دایم و دائمی اکسیداتیو قهوه ای یا سیاه رنگ هستند. پزشکان معتقدند باید از رنگهای طبیعی مانند حنا استفاده کرد.


استراحت دادن به موها


اگر موهایتان را با حوله خشک میکنید احتمال از دست دادن موهایتان را افزایش میدهید. گرما میتواند به موها آسیب برساند. هرچند لحظه یک بار حوله را از سرتان بردارید و به موها استراحت دهید تا تنفس کنند.


حفاظت موها در مقابل نورخورشید


نورخورشید با موها و پوست بدنتان مهربان نیست. نور خورشید میتواند موهایتان را خشک کند (به خصوص اگر رنگ شده باشد.) از اسپری هایی استفاده کنید که حاوی SPF باشند و کلاه سرتان بگذارید.


شستشوی موها پیش از ورود به استخر


دوش گرفتن و شستشوی مو قبل از ورود به استخر میتواند از آسیب دیدن موها توسط کلر بکاهد. اگر موهایتان را پیش از ورود به استخر بشویید موهایتان از آب اشباع میشوند و کلر را جذب نمیکنند و میزان آسیب موها بسیار کم میشود. برای شستشوی موهایتان از شامپوهایی استفاده کنید که pH متعادلی داشته باشند.


از تغییرات موهایتان آگاه باشید


تغییرات ناگهانی موهایتان مانند ریزش و شکستگی مو میتواند نشانه بیماری باشد. برای مثال، ریزش مو میتواند نشانه بیماری تیرویید و کمبودآهن خون یا ضعف سیستم ایمنی بدن باشد. فورا به متخصص پوست و مو مراجعه کنید.

 

 منبع: makeup24.ir

 

 

 از محصولات فروشگاه اینترنتی grade1.ir دیدن کنید ، خرید کنید، لذت ببرید .










مشاهده محصولات زیر نیز به شما پیشنهاد میگردد





اين سايت داراي مجوز رسمي از جمهوري اسلامي
ايران بوده و به استناد نماد فوق ، خريد از اين
سايت کاملا مطمئن و تاييد شده مي باشد



کلیه حقوق این سایت متعلق به درجه 1 میباشد و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز میباشد