روش های مراقبت از موها در فصل سرما

ویدیوی جدید سایت Grade1.ir
جهت کسب اطمینان بیشتر از خرید در این سایت ، پیشنهاد می کنیم ابتدا این ویدیو را مشاهده بفرمایید
روش های مراقبت از موها در فصل سرما

به دلیل بروز نبودن قیمت ها ، لطفا قبل از سفارش تماس بگیرید

روش های مراقبت از موها در فصل سرما
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google

روش های مراقبت از موها در فصل سرما

 

روش های مراقبت از موها در فصل سرما

 

مراقبت از مو در فصل سرما

 

تفاوت دمای داخل و خارج از منزل،باد و باران و الکتریسیته ی ساکن در موها به اندازه ی نور خورشید، کلر استخر و نمک دریا به موها آسیب میزنند. نتیجه این میشود که کدر و شکننده میشوند و به راحتی میریزند.چند توصیه داریم تا در فصل سرما موهایی شاداب و سالم داشته باشید.

 

دمای آب را تنظیم کنید

 

زمانیکه دمای هوا کاهش می یابد همه معمولاً آب گرم را ترجیح میدهند. اما آب خیلی گرم نه برای پوست خوب است نه برای موها. موهایتان را با آب ولرم شستشو دهید و در نهایت نیز با آب سرد آبکشی کنید. در اين صورت حالت ورقه ورقه شدن در ساقه ي مو كمتر شده و موها درخشندگي بيشتری مي يابند.

 

شامپوی مناسب انتخاب کنید

 

در فصل زمستان موها نیز مانند پوست قربانی سرما شده و خشک تر میشوند.برای مقابله با این مشکل شامپوی مناسبی انتخاب کنید و استفاده از محصولات سرشار از آب و روغنهای گیاهی مانند روغن جوجوبا و غیره را در اولویت قرار دهید. بعد از شستشوی موها با این شامپوها حتما از یک شامپوی نرم کننده هم استفاده کنید.

 

ماسک بگذارید

 

متناسب با جنس موهایتان(خشک، چرب،شکننده و یا رنگ شده)ماسک مناسبی انتخاب کرده و هفته ایی یک مرتبه از آن استفاده کنید تاموهایتان تقویت شده و نرم و درخشنده شوند.

 

با موهای خیس از خانه بیرون نروید

 

گاهی پیش می آید خواب بمانید. اگر تابستان باشد و مثل برق زیر دوش بروید، لباس عوض کنید و با موهای خیس از خانه بیرون بزنید شاید اتفاق خاصی نیافتد. اما اگر در فصل سرما اینکار را بکنید نه تنها یک سرماخوردگی در انتظارتان خواهد بود بلکه موهایتان نیز آسیب میبیند. زیرا آب موجود در موها یخ میزند و فیبر مو حساس و شکننده میشود. در فصل سرما سشوار را فراموش نکنید. فقط حواستان باشد از باد تند و حرارت زیاد آن بپرهیزید و فاصله ي 25 تا 30 سانتي متری سشوار از موها را رعایت کنید.

 

هر روز شامپو نزنید

 

خیلی از ما عادت کرده ایم هر روز حمام کنیم و موها را شامپو بزنیم. اما حواستان باشد در فصل سرما بهتر است از شامپو کردن زیاد موها بپرهیزید. شستشوی روزانه پوست سر را حساس کرده و به آن آسیب میزند . زیرا باعث از بین رفتن روغن های طبیعی مو شده و ساقه ی مو را خشک میکند. در فصل سرما بهتر است هفته ای حداکثر سه مرتبه موها را شستشو دهید.  البته اگر موها چرب باشند سه بار شستشو در هفته، و اگر موها خشك و آسيب ديده باشند ،دوبار شستشو در هفته كافي است. خرید اتومو

 

کوتاه و مرتب کردن

 

متخصصان آرایشی و مو توصیه می‌کنند برای کاهش آثار شکنندگی موهای آسیب‌دیده ،بهترین راه کوتاه کردن آنها در فاصله هر سه ماه(مخصوص خانمها) است. اگر در این فواصل مقداری از موها را کوتاه کنید، رشد آنها از ریشه به شکل بهتری ادامه می‌یابد و موهای جایگزین‌شده سلامت بیشتر و ظاهر بهتری دارند و قسمت‌های انتهایی آسیب‌دیده کم‌کم از بین می‌روند.

خرید سشوار
درمان‌های آبرسان

 

هر از گاهی در فصول سرد موها را با استفاده از سرم‌های مناسب هیدراته کنید تا از شکنندگی آنها جلوگیری کنید و کوتیکول‌های آسیب‌دیده بر اثر گرما ترمیم بشوند. خرید ماشین اصلاح

 

 

 از محصولات فروشگاه اینترنتی grade1.ir دیدن کنید ، خرید کنید، لذت ببرید .





مشاهده محصولات زیر نیز به شما پیشنهاد میگردد





اين سايت داراي مجوز رسمي از جمهوري اسلامي
ايران بوده و به استناد نماد فوق ، خريد از اين
سايت کاملا مطمئن و تاييد شده مي باشد



کلیه حقوق این سایت متعلق به درجه 1 میباشد و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز میباشد