نحوه عملكرد سشوار يوني

ویدیوی جدید سایت Grade1.ir
جهت کسب اطمینان بیشتر از خرید در این سایت ، پیشنهاد می کنیم ابتدا این ویدیو را مشاهده بفرمایید
نحوه عملكرد سشوار يوني

به دلیل بروز نبودن قیمت ها ، لطفا قبل از سفارش تماس بگیرید

نحوه عملكرد سشوار يوني
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google

نحوه عملكرد سشوار يوني

 

 نحوه عملكرد سشوار يوني

سشوار های یونی به این صورت عمل می کنند که مقدار بسیار زیادی از ذره های یون را روی سطح موها پخش می کنند. تارهای مو این ذرات بسیار ریز را جذب می کنند که برای تقویت مو مفید است. بدین ترتیب آسیب سلولی در موها به حداقل رسیده و همچنین جذب رطوبت باعث براق تر و لطیف تر شدن موهای نازک می شود.

ترکیب استفاده از یون و دمای کمی که سشوارهای یونی دارد، باعث سریع تر خشک شدن موها و نیز آسیب کمتری به آنها نسبت به حرارت زیاد می شود.

استفاده از اين سشوار بسیار راحت بوده و نيز مدتي كه براي خشك كردن موها احتياج است را کاهش می دهد. این نوع سشوارها، از نظر وزن و مدل و طرح و اندازه بسیار متنوع اند. سشوار پرومکس مدل 2000 نمونه خوبی از این سشوارهاست که با قیمت و کیفیت مناسب در فروشگاه اینترنتی grade1.ir موجود است.

انواع ديگر سشوار تفاوت چنداني با هم ندارند و فقط ممكن است از لحاظ لوازم جانبي كامل‌تر باشند.


سشوار یونی بهترين سشوار دنيا


استفاده مكرر از سشوار و حرارت زیادی كه به موها مي‌رسد، باعث آسيب به ریشه‌هاي مو و نازك شدن و حتي ريزش مو مي‌شود. سشوار های یونی براي مقابله با اين مشكل ساخته شده اند كه مقدار آسيب وارده به مو را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. عملكرد اين سشوار به گونه‌اي است كه از خشك شدن چربي طبيعي موها جلوگيري کرده و در نتيجه موها نه تنها، وز نمی شوند بلكه بسيار نرم و حجیم تر به نظر می رسند. با استفاده از سشوارهاي يوني می توانید ظاهر موهایتان را براق تر و حالت پذیر تر نشان داده و موهای آسیب دیده تان را هم ترمیم کنید.

سشوار پاناسونیک مدل EH-5571 که دارای دو خروجی یون می باشد، پیشنهاد دیگر ما به شماست که می توانید با قیمت مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه اینترنتی grade1.ir تهیه نمایید.

 

 

 

 

 

 از محصولات فروشگاه اینترنتی grade1.ir دیدن کنید ، خرید کنید، لذت ببرید .





مشاهده محصولات زیر نیز به شما پیشنهاد میگردد





اين سايت داراي مجوز رسمي از جمهوري اسلامي
ايران بوده و به استناد نماد فوق ، خريد از اين
سايت کاملا مطمئن و تاييد شده مي باشد



کلیه حقوق این سایت متعلق به درجه 1 میباشد و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز میباشد