سشوارهای آیونیک | Ionic Hair Dryer

ویدیوی جدید سایت Grade1.ir
جهت کسب اطمینان بیشتر از خرید در این سایت ، پیشنهاد می کنیم ابتدا این ویدیو را مشاهده بفرمایید
سشوارهای آیونیک | Ionic Hair Dryer

به دلیل بروز نبودن قیمت ها ، لطفا قبل از سفارش تماس بگیرید

سشوارهای آیونیک | Ionic Hair Dryer
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google

سشوارهای آیونیک

سشوارهای آیونیک

سشوارهای آیونیک

سشوارهای آیونیک

 

با استفاده صحیح از سشوار میتونید نتیجه که میخواهید رو برای مدل موهاتون بگیرید . با یک سشوار حرفه ای میتونید موهایی براق و زیبا داشته باشید . یک سشوار آیونیک (تولید کننده یون) برای جلوگیری از فر خوردن و سوختن موهاتون ایده آل میباشد . وزش باد همراه با یون های شارژ شده منفی که به قطرات ریز آب قفل میشوند از سشوارهای آیونیک باعث میشه موهای تازه شسته شده ، راحت تر به شانه بیان و حالت بگیرند . یک سشوار آیونیک با حفظ رطوبت طبیعی فولیکول های مو باعث میشه زیان های ناشی از حرارت کاهش پیدا کنه . داشتن موهایی به لطافت ابریشم با داشتن یک سشوار آیونیک برای شما امکان پذیر میشه .

 

ویژگی های سشوار های آیونیک :

 

 مزایا :

 

یک سشوار آیونیک به شما برای داشتن موهای درخشان تر ، نرم تر و صاف تر نسبت به یک سشوار معمولی کمک میکنه . با خشک کردن فولیکول های مو از داخل به خارج ، سشوارآیونیک به شما برای کنترل بیشتر روی موهاتون و به دست آوردن حالت دلخواه کمک میکنه . همچنین سشوار های آیونیک به حفظ روغن طبیعی ریشه مو ، که منجر به حفظ قدرت مو و انعطاف پذیری آن میشود کمک میکنه .

 

یون های منفی :

 

اثرات مطلوب سشوارهای آیونیک با استفاده از یون های شارژ شده منقی باعث میشه لایه کوتیکول موهاتون محکم بشه . قطره های کوچک آب به وسیله جریان هوا که شامل یون های شارژ شده منفی هستند به قطعات بسیار ریز شکسته میشوند و به ریشه مو اجازه میده این قطرات بسیار ریز رو جذب کنند . فولیکول های مو در رطوبت و مواد مغذی اشباع میشوند که باعث ایجاد موهایی درخشان و هیدراته میشود که به شکستگی مقاوم هستند . یک سشوار حرفه ای با تکنولوژی آیونیک به شما مدل موهای مطلوبتون رو میده

 

خصوصیات :

 

سشوارهای آیونیک بسیار کارآمد تر از سشوارهای معمولی میباشد و زمان خشک کردن موها رو کاهش میده . با استفاده از حرارت کمتر در زمانی کوتاهتر ، سشوارهای آیونیک از فر شدن و تقسیم شدن موها به جهات مختلف جلوگیری میکنه . استفاده کمتر ازسشوار به این معنیه که به موهاتون آسیب کمتری میرسه . یکی از خصوصیات باد سرد در سشوارهای آیونیک اینه که کمک میکنه به سرعت فولیکول های مو رو سرد کنید و به حالت دلخواهتان برسید .

 

لوازم جانبی :

 

لوازم جانبی بسیاری با سشوارهای آیونیک استفاده میشه . لوازم جانبی باعث میشه مراقبت از موها ساده تر و نتایج حرفه ای تر بشه .مثلا یک سشوار با یک نازل متمرکز به شما کنترل بیشتر و نتایج دقیق تری میدهد . همچنین Diffusers به شما اجازه خشک کردن و شکل دادن به موهای فر را بدون جعد شدن میده .

 





مشاهده محصولات زیر نیز به شما پیشنهاد میگردد





اين سايت داراي مجوز رسمي از جمهوري اسلامي
ايران بوده و به استناد نماد فوق ، خريد از اين
سايت کاملا مطمئن و تاييد شده مي باشد



کلیه حقوق این سایت متعلق به درجه 1 میباشد و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز میباشد