پاسخ به پرسشهای شما در مورد کرمهای موبر و اپیلاتورها

ویدیوی جدید سایت Grade1.ir
جهت کسب اطمینان بیشتر از خرید در این سایت ، پیشنهاد می کنیم ابتدا این ویدیو را مشاهده بفرمایید
پاسخ به پرسشهای شما در مورد کرمهای موبر و اپیلاتورها

به دلیل بروز نبودن قیمت ها ، لطفا قبل از سفارش تماس بگیرید

پاسخ به پرسشهای شما در مورد کرمهای موبر و اپیلاتورها
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google

پاسخ به پرسشهای شما در مورد کرمهای موبر و اپیلاتورها

 

پاسخ به پرسشهای شما در مورد کرمهای موبر و اپیلاتورها

 

 

راه های مختلفی برای رفع موهای زائد صورت و بدن وجود دارد از جمله استفاده از اپیلاتورها و استفاده از کرم های موبر.

دراین قسمت چند پرسش و پاسخ راجع به کرمهای موبر از دکتر شیزرپور را مشاهده میکنید.


کرم های موبر برای رفع موهای زائد کدام قسمت های بدن است؟


از کرمهای موبر برای ازبین بردن موهای تمامی قسمتهای بدن میتوان استفاده کرد.


بیشتر خانم ها باید استفاده کنند یا آقایون؟چرا؟


این کرمها ،موها را درسطحی پائین تر ازتیغ قطع میکنند.لذا موها کمی دیرتر درآمده و برخلاف تیغ نوک موها پس ازاصلاح تیز نشده و پوست نرمتر خواهدبود. بنابراین این کرمها برای از بین بردن موهای زاید صورت خانمها مناسب ترند. البته درآقایانی که موهای زبر در ناحیه گردن داشته و با اصلاح مشکل دارند،کرمهای موبر جایگزین خوبی برای اصلاح با تیغ هستند. برداشتن موهای زاید دیگر قسمتهای بدن با کرم موبر در زنان ومردان تفاوتی ندارد.


آیا از این کرم ها کودکان و نوجوانان هم می توانند استفاده کنند؟ چرا؟


استفاده از این کرمها درکودکان ضرورتی ندارد. زیرا درسنین کودکی موی زایدی وجود ندارد که بخواهیم آنرا برطرف کنیم. بعلاوه اینکه پوست کودکان ظریف وحساس بوده و امکان آسیب پوستی بالاتر است. استفاده از این کرمها درنوجوانان بعدازسن بلوغ بلامانع است. بعد ازسن بلوغ با درآمدن موهای زاید درناحیه زیربغل وناحیه تناسلی ،درصورت تمایل به ازبین بردن موهای زاید این نواحی میتوان از کرم موبر استفاده کرد.


روش استفاده ازکرمهای موبرچگونه است؟


روش استفاده از این کرمها به این ترتیب است:


باید مقدارکافی از کرم موبر به ناحیه مودار که خشک وتمیز باشد مالید و پس ازگذشت مدت زمان معینی آنرا با آب گرم شست. مقدارکرم بایدکافی باشد به این ترتیب که تمامی سطوح موها پوشیده شود. ناحیه باید خشک وتمیز باشد. اگر ناحیه مودار در اثر تعریق خیس بوده یا از قبل آغشته به کرم یا روغن باشد،کرم موبر به خوبی عمل نخواهدکرد.


ترکیب آنها چیست؟


مواد اصلی کرمهای موبر سدیم تیوگلیکولات وکلسیم هیدرواکسید(نوعی باز) است. این مواد باند دی سولفید کراتین را می شکنند. ماده اصلی تشکیل دهنده مو کراتین است.کرمهای موبر ماده کراتین را حل میکنند. به این ترتیب منجر به شکسته شدن وکنده شدن مو میشوند. این کار را با حل کردن پیوندهای شیمیایی سولفور درون کراتین میکنند.


لایه سطحی پوست نیزحاوی کراتین است.اگرکرم موبر مدت طولانی درسطح پوست باقی گذارده شود،امکان آسیب رسیدن وتحریک پوست افزیش میابد.



 

پاسخ به پرسشهای شما در مورد کرمهای موبر و اپیلاتورها


 

اگر کسی به این کرم ها حساسیت داشته باشد باید چکار کند؟


کرمهای موبر ممکن است آلرژی زا باشند. این آلرژی ممکن است به ماده اصلی کرم موبر یعنی سدیم تیو گلیگولات و یا کلسیم هیدروکساید باشد. همچنین ممکن است آلرژی به مواد نگهدارنده (پرزرواتیو)عطرو یا افزودنیهای دیگردرون کرم موبرباشد. لذابهتر است قبل از استفاده کرم را روی پوست خودتست کنید. مقداری ازکرم را بداخل بازو بمالید و پس از نیم ساعت آنرابشوئید.


استفاده از اپیلاتور


اپیلاتورها بسیار کوچک، سبک و خوش دست طراحی شده بطوری که فقط در کف دست قرار می گیرد و در حین استفاده به راحتی در دست می چرخد و به هیچ عنوان باعث خستگی دست نمی شود. اپیلاتورها بسیار مقاوم بوده و به محض اینکه مویی را بگیرند از ریشه بر می دارند. با داشتن اپیلاتور رمینگتون EP6010 لطافت و تمیزی پوست را تا چندین هفته تجربه کنید. به علاوه موهایی که بعد از استفاده از این دستگاه رشد می کند نازک و ظریف بوده و پوست را به هیچ عنوان زبر و خشن نمی کند.


درضمن برای اینکه به هیچ عنوان پوست دچار زخم و آسیب نشود بهتر است در انتخاب سرعت اپیلاتور دقت کافی داشته باشید، بنابراین برای پوست های حساس سرعت کم و برای پوست های ضخیم تر سرعت بالا پیشنهاد می شود.

دکترمحمدشیزرپور متخصص پوست ومو ولیزر

منبع :زیبا شو دات کام

 

 از اپیلاتور های فروشگاه اینترنتی grade1.ir دیدن کنید ، خرید کنید، لذت ببرید .





مشاهده محصولات زیر نیز به شما پیشنهاد میگردد





اين سايت داراي مجوز رسمي از جمهوري اسلامي
ايران بوده و به استناد نماد فوق ، خريد از اين
سايت کاملا مطمئن و تاييد شده مي باشد



کلیه حقوق این سایت متعلق به درجه 1 میباشد و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز میباشد