راهنمای اصلاح صورت خانمها

ویدیوی جدید سایت Grade1.ir
جهت کسب اطمینان بیشتر از خرید در این سایت ، پیشنهاد می کنیم ابتدا این ویدیو را مشاهده بفرمایید
راهنمای اصلاح صورت خانمها

به دلیل بروز نبودن قیمت ها ، لطفا قبل از سفارش تماس بگیرید

راهنمای اصلاح صورت خانمها
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google

راهنمای اصلاح صورت خانمها

 

download (13)

 

خرید ریش تراش

حتماً برای شما هم این سوال پیش آمده است که آیا تیغ زدن، باعث رشد سریعتر موها شده و ضخیم ترشان می کند؟ یا اینکه بهتر است موهای زائد را از ریشه خارج کرده یا روش بند انداختن بهتر است؟

در ادامه مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

 

پاسخ:

جالب است که بدانید محققان پوست و زیبایی می گویند که نحوه ی رشد موها در دو روش بند انداختن یا تیغ زدن، فرقی با هم ندارند و فقط با بند اخداختن، سرعت رشد موها کمی کمتر می شود و اگر فکر کنید که با تیغ زدن موها ضخیمتر شده و تراکم شان هم بیشتر می شود، اشتباه می کنید!!!

 

چند توصیه کاربردی

 

1- خانمهایی که پرمو هستند بهتر است از روش بند انداختن  برای اصلاح صورت خود استفاده کنند. این افراد برای جلوگیری از جوش زدن صورت خود می توانند از محلولهای ضد جوش استفاده کنند.

2- خانمهایی که موهای نازک و زیادی دارند هم بهتر است موهای زائد صورت خود را با بند انداختن از بین ببرند. بین زمان اصلاح می توانند از روش شیو (تیغ زدن) هم استفاده کنند.

3-خانمهایی که موهای صورتشان زیاد است اما پرپشت و ضخیم نیستند، می توانند به راحتی از روش شیو کردن (تیغ زدن) استفاده کنند.

4- افرادی پوست چربی دارند و مستعد جوش زدن است، بهتر است از تیغ یا ماشین اصلاح بانوان رمینگتون برای اصلاح صورت خود استفاده کنند.

5- آخرین روش ارائه شده برای رفع موهای زائد، استفاده از لیزر است. این روش به کسانی پیشنهاد می شود که به طور طبیعی موهای بسیار ضخیم و تیره هستند و از اینکه مجبورند مدام صورت خود را اصلاح کنند، ناراحتند. البته این کار باید حتماً زیر نظر پزشک متخصص انجام شود.خرید اپیلاتور

خرید ماشین اصلاح

 

 

 

 

 

 از محصولات فروشگاه اینترنتی grade1.ir دیدن کنید ، خرید کنید، لذت ببرید .





مشاهده محصولات زیر نیز به شما پیشنهاد میگردد





اين سايت داراي مجوز رسمي از جمهوري اسلامي
ايران بوده و به استناد نماد فوق ، خريد از اين
سايت کاملا مطمئن و تاييد شده مي باشد



کلیه حقوق این سایت متعلق به درجه 1 میباشد و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز میباشد