بهترین روش اصلاح صورت خانمها

ویدیوی جدید سایت Grade1.ir
جهت کسب اطمینان بیشتر از خرید در این سایت ، پیشنهاد می کنیم ابتدا این ویدیو را مشاهده بفرمایید
بهترین روش اصلاح صورت خانمها

به دلیل بروز نبودن قیمت ها ، لطفا قبل از سفارش تماس بگیرید

بهترین روش اصلاح صورت خانمها
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google

بهترین روش اصلاح صورت خانمها

بهترین روش اصلاح صورت خانمها

 

موهای صورت در اکثر خانمها وجود دارد که باعث ناراحتی آنها از این موضوع شده و دست به اصلاح آن می زنند. اگرچه تعداد آنها کم، نازک و بور هستند و دیده نمی شوند. اما با رعایت مسائل بهداشتی می توان آنها را اصلاح کرد.

اگر از تعداد زیاد و ضخیم موهای صورت رنج می برید، بهتر است به متخصص پوست و مو و متخصص غدد داخلی مراجعه کنید تا بررسی دقیق تری از این عارضه داشته باشند. در ضمن می توان از لیزر هم برای رفع دائمی موهای زائد استفاده کرد.

از تیغ هم می توان برای اصلاح صورت استفاده کرد اما اکثر خانمها این را نمی پسندند. با این که آسیبی به پوست وارد نمی کند و باعث زبر شدن موهای صورتشان نمی شود. 

کرمهای موبر مخصوص صورت هم وجود دارند که می توان برای اصلاح صورت از آنها استفاده کرد. ولی در مواردی ممکن است موجب بروز حساسیت های پوستی شود. استفاده از اپیلاتور بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن است.  

اپیلاتورها بسیار کوچک و خوش دست طراحی شده اند و اکثر مدلهای آن از 42 تیغه استیل که بسیار مقاوم هستند، بهره می برند. . به علاوه موهایی که بعد از استفاده از این دستگاه رشد می کند نازک و ظریف بوده و پوست را به هیچ عنوان زبر و خشن نمی کند.

به عنوان مثال، با داشتن اپیلاتور رمینگتون EP6010 لطافت و تمیزی پوست را تا چندین هفته تجربه کنید. همچنین اپیلاتور رمینگتون مدل EP6010  با طراحی منعطف و منحنی شکل، به راحتی فرم بدن را به خود می گیرد و با وجود چنین قابلیتی و با یکبار کشیدن روی بدن تمامی موها به راحتی از بین می روند.
درضمن برای جلوگیری از زخمی شدن و آسیب دیدن پوست، بهتر است از سرعت مناسب دستگاه  استفاده کنید. برای پوست های حساس سرعت کم و برای پوست های ضخیم تر سرعت بالا پیشنهاد می شود.

 

خرید ریش تراش

 خرید سشوار

خرید اتومو

 خرید ماشین اصلاح

 

 

 از اپیلاتور های فروشگاه اینترنتی grade1.ir دیدن کنید .





مشاهده محصولات زیر نیز به شما پیشنهاد میگردد





اين سايت داراي مجوز رسمي از جمهوري اسلامي
ايران بوده و به استناد نماد فوق ، خريد از اين
سايت کاملا مطمئن و تاييد شده مي باشد



کلیه حقوق این سایت متعلق به درجه 1 میباشد و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز میباشد